HELLO!!!!!


Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2008

ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΤΑΚΕΣ


Sep 13, '08 1:17 PM
for everyone

Διονύσης Παπαγιαννόπουλος:
Πήγαινε να πάρεις κρασί.
Νεαρός γιος:
Καλά. Τι βαράς ντε;
Διονύσης Παπαγιαννόπουλος:
Βαράω προκαταβολικά γιατί το ξέρω ότι θ΄ αργήσεις!
Νεαρός γιος:
Ε, τότε ν΄ αργήσω για να ΄μαι και ξοφλημένος!
Γαμπρός απ΄ το Λονδίνο

Σκηνή 2η:
Δημήτρης Παπαμιχαήλ:
Δε μου λες; Εσύ θα άντεχες αν έβλεπες τη γυναίκα σου πάνω στο τραπέζι να χορεύει;
Βασίλης Αυλωνίτης:
Τώρα, να σου πω ...; Εγώ θα άντεχα. Το τραπέζι δε θ΄ άντεχε ...;
Διπλοπενιές


Σκηνή 3η:
Διονύσης Παπαγιαννόπουλος:
Τι κάνεις εδώ παιδάκι μου;
Τζένη Καρέζη:
Τραγουδάω ...;
Διονύσης Παπαγιαννόπουλος:
Στη σκάλα τραγουδάει κανείς;
Τζένη Καρέζη:
Γιατί; Στη σκάλα του Μιλάνου πώς τραγουδάνε;
Δεσποινίς διευθυντής


Σκηνή 4η:
Γιατρός:
Βήξτε, παρακαλώ ...; Πιο δυνατά ...; Μα, πιο δυνατά, δεν έχετε δύναμη;
Κώστας Βουτσάς:
Δύναμη έχω, γρίππη δεν έχω!
Ένας άφραγκος Ωνάσης



Σκηνή 5η:

Θανάσης Βέγγος:
Δε μου λες Κατερίνα, το ήθελες και το έκανες αυτό ή το έκανες κατά λάθος;
Κλειώ Σκουλούδη:
Και βέβαια το ήθελα. Εγώ ό,τι κάνω το μελετάω πρώτα.
Θανάσης Βέγγος:
Δηλαδή ήτανε φιλί εκ προμελέτης!
Ένας τρελός τρελός Βέγγος


Σκηνή 6η:
Ράφτης:
[Μετράει] Μάλιστα. Μέση 52. Αν έχετε και στήθος 65 ...;
Θανάσης Βέγγος:
...;βγαίνω σταρ Ελλάς, ξέρω ...;
Ένας τρελός τρελός Βέγγος


Σκηνή 7η:
Μπάτλερ:
Μαθήματα αριστοκρατικής συμπεριφοράς: Θέλω να δω πως θα καθαρίσετε και θα φάτε τον αστακό.
Θανάσης Βέγγος:
Γιατί βρε παιδάκι μου με αρχίζεις από τα δύσκολα; Τον αστακό ούτε ο καρχαρίας δεν μπορεί να τον φάει. Φέρε μου ένα γιαούρτι με το κουτάλι να δεις για πότε το τρώω ...;
Ένας τρελός τρελός Βέγγος


Σκηνή 8η:
Μπάτλερ:
Πάντα το πηρούνι στο αριστερό και το μαχαίρι στο δεξί. Ποτέ το πηρούνι στο δεξί.
Θανάσης Βέγγος:
Γιατί, αν κρατήσω το πηρούνι με το δεξί, τι θα μου κάνουν; Φάκελο;
Ένας τρελός τρελός Βέγγος


Σκηνή 9η:
Διονύσης Παπαγιαννόπουλος:
Του λόγου σου, ποια είσαι;
Μιράντα Μυράτ:
Του ναυάρχου.
Διονύσης Παπαγιαννόπουλος:
Ποιανού ναυάρχου;
Μιράντα Μυράτ:
Του ναυάρχου Τσαχτσαρίδη, αν έχετε ακουστά.
Διονύσης Παπαγιαννόπουλος:
Α, μάλιστα. Για μπες μέσα και περίμενε. Μ΄ εσένα έχουμε πολλά να πούμε.
Μιράντα Μυράτ:
Πολλά; Ωχ, Θεέ μου κι είμαι καλεσμένη σε κάποια δεξίωση. Πόσο λέτε ν΄ αργήσω;
Διονύσης Παπαγιαννόπουλος:
Κανά δυο χρονάκια!
Η βίλα των οργίων


Σκηνή 10η:
Ψηφοφόρος:
Μαρτζώκος.
Θανάσης Βέγγος:
Τι θέλετε;
Ψηφοφόρος:
Ήρθα για μια ανάλυση ούρων!
Θανάσης Βέγγος:
Τι 'ν' αυτά που λέτε κύριε Μαρτζώκο! Εδώ είναι πολιτικό γραφείο. Δεν είναι ιατρείο. Λάθος πόρτα κάνατε ...;
Ψηφοφόρος:
Καθόλου. Εγώ τον κύριο Φερέκη τον ψήφισα!
Θανάσης Βέγγος:
Τον ψηφίσατε; Κι επειδή τον ψηφίσατε πρέπει να φροντίζει για τα ούρα σας; Τέλος πάντων. Φέρτα εδώ. Θα τα φροντίσουμε.
Ψηφοφόρος:
Να μου τα προσέχετε.
Θανάσης Βέγγος:
Ναι, θα τα βάλουμε στα πούπουλα!
Ζητείται ψεύτης


Σκηνή 11η:
Δημήτρης Παπαμιχαήλ:
Που είναι η κυρία σου παιδί μου;
Οικιακή βοηθός:
Εξήλθεν έξω!
Δημήτρης Παπαμιχαήλ:
Πάλι καλά που δεν εξήλθε μέσα ...;
Η γυναίκα μου τρελάθηκε


Σκηνή 12η:
Μέλπω Ζαρόκωστα:
Τι δουλειά κάνετε δεσποινίς;
Δεσποινίς:
Εργάζομαι ως χορεύτρια.
Μέλπω Ζαρόκωστα:
Χορεύτρια; Σε κέντρο;
Μαίρη Αρώνη:
Όχι σε μπακάλικο!
Η γυναίκα μου τρελάθηκε


Σκηνή 13η:
Ορέστης Μακρής: Καλλιόπη Πάπας. Δηλαδή Παππά λεγότανε, αλλά φαίνεται πως εκεί κάτω όπου βρουν παπά τον κάνουν Πάπα!
Η Θεία απ' το Σικάγο


Σκηνή 14η:
Γεωργία Βασιλειάδου:
Η ανηψιά μου κι εγώ είμαστε πάρα πολύ στενοχωρημένες γι' αυτό που συνέβη, κύριε. Είμαστε very very ...; πώς το λέτε εδώ στην Ελλάδα; Χολοσκασμένες!
Η Θεία απ' το Σικάγο


Σκηνή 15η:
Μεθυσμένος:
Γιατί (χικ) να μου το πει εμένα αυτό (χικ) κύριε πόλισμαν;
Αστυφύλακας:
Ε, τι σου είπε;
Μεθυσμένος:
Δε θυμάμαι. Αλλά (χικ) γιατί να μου το πει;
Η καφετζού


Σκηνή 16η:
(Στο κρατητήριο)
Αλίκη Βουγιουκλάκη:
Ένα ποντίκι! Μα, επάνω μου είπαν ότι δεν έχει ποντίκια!
Δημήτρης Παπαμιχαήλ:
Ε, τότε να ζητήσεις τα λεφτά σου πίσω!
Η κόρη μου σοσιαλίστρια


Σκηνή 17η:
Γεωργία Βασιλειάδου:
Ποιο δόντι σε πονάει;
Χωρικός:
Ο κάτω δεξιός τραπεζίτης.
Γεωργία Βασιλειάδου:
Εμ, βέβαια. Τραπεζίτης και αριστερός γίνεται;
Η κυρά μας η μαμή